sâmbătă, 14 aprilie 2012

Ultima zi de post

Ma gandeam ce sa scriu acum, la sfarsit de post?
Din cele 3 renuntari pe care mi le-am propus, am reusit sa ma tin doar de doua dintre ele. Postul de facebook a fost o alegere importanta pe care ma bucur ca am dus-o la capat, fara probleme, fara abateri, fara chin :)
La fel cum prima renuntare, in timp,prin perseverenta, a devenit un obicei, ceva usor de tinut, un stil de viata, sper sa implementez si acest post de facebook sau de alta forma digitala care ma acapareaza si prin perseverenta, sa il fac un stil de viata.
Imi pare rau ca n-am reusit sa ma tin de a treia renuntare. Este o mare provocare pentru mine acel lucru, dar, ma incred in Cel caruia ii ofer micile mele renuntari.
Si acum va veti intreba ce voi face maine? Credeti ca dupa ce ma voi trezi voi deschide disperata calculatorul pentru a accesa site-ul de socializare?
N-o voi face, pentru ca am planuri pentru maine. Solutia pentru deprinderi bune este sa ne facem mereu planuri, obiective pe care sa le indeplinim in ziua urmatoare.
Sunt linistita acum si ma bucur nespus de mult de faptul ca am tinut acest post de facebook in comuniune cu o draga prietena a mea care a inteles si ea ca se poate trai fara facebook. Ea isi propune sa acceseze site-ul de 2-3 ori pe saptamana.
Eu nu mi-as propune sa accesez site-ul de "n ori" pe saptamana, pentru ca suna ca un obiectiv, ca o norma, ca pe ceva ce trebuie indeplinit. Ideea e sa nu imi umplu din nou mintea cu gunoaie, cu idealul vietilor altora.
Nu stiu la ce sa ma astept, dar, cred ca e necesar sa fim cumpatati in tot.

Harurile si iubirea lui Cristos sa coboare in inimile voastre pentru a avea curaj si voi sa pasiti contra curentului!
Cristos a inviat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu