marți, 20 martie 2012

E timpul să ieşim la plimbare

Bine ai venit primavara!

Azi e prima zi de primăvară şi soarele, natura care se trezeşte la viaţă, ciripitul păsărilor ne invită să petrecm cât mai mult timp afară.

Au trecut deja trei săptămâni de când n-am mai folosit site-ul de socializare şi pot spune ca perioada de "clik-uri" a trecut şi nu mai am acea dorinţa de a mă pune la curent cu noutăţile prietenilor mei.


Să fiu sinceră, nu m-a căutat nimeni pentru a mă întreba de ce nu mai intru pe site-ul respectiv. Şi atunci.... merită să-l păstrez?

Datorită plecărilor mele din localitate din fiecare weekend, am reuşit să folosesc mai puţin calculatorul-internetul-telefonul.... A fost perfect! Am simţit că trăiesc cu adevărat, m-am simţit împlinită, trăind cu intensitate fiecare moment.

Dacă nu aţi încercat până acum, vă invit să începeţi chiar de acum un post de facebook, nu de mâine, nu de luni, nu de luna viitoare!

Merg în continuare împotriva curentului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu